JBB Bałdyga

Jakie było nasze zadanie?

JBB Bałdyga to marka, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Klient zdecydował się na rebranding, aby być bardziej 'na czasie’ i podbić serca także pokolenia Z. Naszą rolą było stworzenie nowej strony internetowej, która wpisze się w nowe zasady komunikacji i styl graficzny marki.

Na czym się skupiliśmy?

Postawiliśmy na mocne kolory, lekkość i nowoczesność. Nieoczywiste animacje i przejścia na stronie sprawiają, że będzie ona zapamiętana przez użytkowników i pozostawi w ich myślach pozytywne wrażenia. Zarówno desktop, jak i mobile wpisują się w aktualne trendy UI.

Nieoczywiste rozwiązania

Poza zbudowaniem storytellingu, wrażeń dla userów i prezentacji produktów, stworzyliśmy obszerny moduł dla franczyzobiorców. Pozwana on na hurtowe wybieranie i pobieranie materiałów marki takich jak logotypy, zdjęcia czy wizki z packshotami.

Na stronie wdrożyliśmy także intuicyjną wyszukiwarkę sklepów marki JBB Bałdyga dla konsumentów i łatwy interfejs pozwalający na szybkie znalezienie przedstawiciela w swoim regionie dla partnerów biznesowych.