Powodzenie wcześniejszych realizacji dla tego klienta sprawił, że odpowiadaliśmy za wdrożenie ważnego elementu nowej komunikacji marki w postaci witryny internetowej skierowanej dla konsumentów.
Stworzona przez nas strona internetowa nawiązuje do nowego layoutu opakowań wędlin Morliny. Producent przeprowadził rebranding oraz zmienił pozycjonowanie marki. Dlatego konieczne było nowe spojrzenie na prezentację Morlin w internecie
Stworzona przez nas strona marki pozwala internaucie na pewien rodzaj wirtualnej wizyty w lokalnym sklepie z wędlinami. Jak pokazały badania, konsumenci szczególnie upodobali sobie wędliny, które kupują w pobliskich, dobrze znanych sklepach mięsnych. Dlatego nową tożsamość marki Morliny oparliśmy na takim właśnie przekazie.
Dobrze znane produkty w odświeżonej odsłonie to recepta na nowe otwarcie i sukces sprzedażowy.
Ważny element nowej strony internetowej stanowi dział z przepisami. Każdy z nich to inspiracja, w jaki sposób można przygotować produkty marki Morliny. Ciekawe receptury i profesjonalne zdjęcia każdej potrawy, zachęcają do przygotowania ich w domu. Baza przepisów została wyposażona w filtry, które umożliwiają łatwe znalezienie odpowiedniej kulinarnej inspiracji. Dla każdego przepisu podany jest również czas przygotowania oraz trudność.