Ta realizacja była wyjątkowa – a dlaczego? Ponieważ na stronę firmową SmakMAK składają się zasadniczo dwie osobne witryny. Pierwsza poświęcona konsumentom, druga z kolei dedykowana współpracy B2B. Wyjątkowość polega jednak na tym, że obie funkcjonują w ramach jednej domeny internetowej.
Równolegle z powstawaniem strony internetowej, klient przeprowadza rebranding oraz zmienia pozycjonowanie marki. Pierwszym – po redesignie opakowań – narzędziem komunikacji jest właśnie nowa strona internetowa.
Duże, czytelne logo na opakowaniach oraz uproszczony styl, mają wyrażać prostotę korzystania z produktów SmakMAK. Wystarczy podgrzać i obiad robi się sam. Wszystko w celu pokazania wygody produktów, jakimi są dania gotowe czyli convenience food.
Najważniejsza dla klienta jest komunikacja kierowana do biznesu – głównie sieci handlowych, a także firm, które chcą tworzyć swoje marki, ale nie mają zaplecza produkcyjnego i know-how.
SmakMAK nastawia się na obsługę dużych zamówień, przede wszystkim na rynki europejskie. Cztery zakłady produkcyjne oraz posiadane doświadczenie, gwarantują spełnienie standardów i wymagań największych podmiotów.