Od dawna pracujemy dla lidera w produkcji antipasti i hummusów – firmy Perla Europe. Zdobyte do tej pory zaufanie klienta, poskutkowało tym, że klient powierzył nam przygotowanie strony internetowej dla swojej nowej marki. Table Foods, bo o niej mowa, dedykowana jest klientom z Niemiec. Komunikacja całego brandu, USP i buyer persona zostały zdefiniowane od zera na potrzeby Table Foods. Naszą rolą było przełożenie przygotowanej strategii na budowę wizerunku w internecie w postaci strony internetowej.
Marka Table Foods opiera się na mocnej, wyrazistej komunikacji. Unikalne, zdecydowane kolory pozwalają jednoznacznie określić wyjątkowość hummusów i antipasti spod znaku Table Foods. Nasz projekt graficzny idealnie wpisał się w strategię i stał się jednym z głównych elementów budowy świadomości marki wśród konsumentów w Niemczech. Każdą kategorię produktów pokazaliśmy w otoczeniu unikalnego koloru, przypisanego do danej grupy. Dzięki temu konsument w prosty sposób odróżni poszczególne linie produktowe.
Firma Perla, która jest właścicielem marki Table Foods, od dawna kojarzona jest z produktami, które powstają z naturalnych składników – co przede wszystkim podkreśliliśmy. W DNA marki wpisana jest także pełna transparentność i dbałość o ekologię. Pokazaliśmy, że Table Foods nie ogranicza się jedynie do bycia modnym w tym zakresie i pustych frazesach o podążaniu w nurcie 'sustainability’. Faktycznie sukcesywnie wprowadza kolejne innowacje, mające na celu eliminację plastiku i zwiększanie udziału produktów przygotowanych do recyklingu.
Stworzona przez nas strona internetowa nie tylko prezentuje produkty w kilku kategoriach. Opowiada konsumentowi historię marki, na którą składają się unikalna wizja, misja oraz wartości, które wyznaje Table Foods.
Dodatkowo, dzięki geolokalizacji i przyjaznym mapom, internauci mogą znaleźć najbliższy sklep sieci, w której dostępne są produkty spod znaku Table Foods w Niemczech.