Przestawiamy wdrożenie, które zrealizowaliśmy dla spółki Wielkopolski Indyk. Klient wybrał nas do stworzenia strony internetowej dedykowanej odbiorcom B2B, których zaopatruje w ponad 30 krajach. Głównym zadaniem – poza prezentacją produktów – było opowiedzenie o wartościach marki, produkcji “Od pola do stołu” oraz o zrównoważonym rozwoju spółki. Strona została wdrożona w czterech językach – polskim, angielskim, francuskim i niemieckim.
Po pierwsze, byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie unikalnego layoutu strony, zgodnego z aktualną stylistyką komunikacyjną klienta. Kolorystyka nawiązuje do poszczególnych sekcji działalności spółki Wielkopolski Indyk jakimi są własne uprawy, hodowla indyka oraz produkcja mięsa i wędlin. Działalność prowadzona w duchu zrównoważonego rozwoju jest podkreślona poprzez gamę zieleni.
Drugi etap stanowiło wdrożenie programistyczne dopracowanego projektu. Finalnie strona została uruchomiona w czterech językach – polskim, angielskim, niemieckim i francuskim. Nad całym procesem copywritingu oraz tłumaczeń również czuwał zespół agencji Powerup.
Stworzony przez naszych grafików koncept idealnie wpisał się nie tylko w brand guidelines marki, ale przede wszystkim odzwierciedlił aktualne trendy w projektowaniu. Na stronie wykorzystaliśmy moduły video, które znacząco podniosły jej atrakcyjność. Z kolei wysoki poziom UX ułatwia nawigację po witrynie, umożliwiając sprawne prowadzenie użytkownika oraz budowanie jego pozytywnych reakcji podczas korzystania ze strony.
Z kolei mikroanimacje i okrągłe kształty – buttonów oraz zdjęć i grafik sprawiają, że nasza realizacja nabrała lekkości i nowoczesnego charakteru.