Zakłady Mięsne Skiba

Kolejna smakowita realizacja i obsługa social mediów dla poważnego gracza z branży FMCG

Uwielbiamy takie projekty i klientów, ponieważ w branży spożywczej czujemy się wyśmienicie! Tym razem Zakłady Mięsne Skiba wybrały nas do przygotowania i wdrożenia swojej nowej strony internetowej.

Zgarnęliśmy także obsługę ich profili na Facebooku i Instagramie.

Na czym się skupiliśmy

Strona internetowa ZM Skiba stworzona przez Powerup opiera się na dwóch głównych filarach – część strony przeznaczona jest dla konsumentów, równie ważny jest przekaz skierowany do klientów biznesowych.

Skiba stawia na specjalizację – jest dużym graczem z zakresu produkcji mięsa wieprzowego. I o tym właśnie mówimy na stronie. Nie zapomnieliśmy również o podkreśleniu głównej misji firmy tj. łączeniu ludzi smakiem przy wspólnych posiłkach.

Nowe szaty króla

Nasza realizacja to tylko jeden z elementów nowego wizerunku tego producenta wędlin i mięsa wieprzowego. Projekt, który stworzyliśmy jest rozwinięciem stylu i koncepcji zaktualizowanej komunikacji marki.

Ogarniamy także social media Skiby

Wraz z realizacją strony internetowej, przejęliśmy także Facebooka marki Skiba i mocno go podrasowaliśmy. Główny cel? Zwiększenie liczby followersów i zasięgów. Wyszło nam to całkiem nieźle, co skłoniło klienta do utworzenia i prowadzenia przez Powerup także profilu Skiby na Instagramie.