Uwielbiamy takie projekty i klientów, ponieważ w branży spożywczej czujemy się wyśmienicie! Tym razem Zakłady Mięsne Skiba wybrały nas do przygotowania i wdrożenia swojej nowej strony internetowej.
Zgarnęliśmy także obsługę ich profili na Facebooku i Instagramie.
Strona internetowa ZM Skiba stworzona przez Powerup opiera się na dwóch głównych filarach – część strony przeznaczona jest dla konsumentów, równie ważny jest przekaz skierowany do klientów biznesowych.
Skiba stawia na specjalizację – jest dużym graczem z zakresu produkcji mięsa wieprzowego. I o tym właśnie mówimy na stronie. Nie zapomnieliśmy również o podkreśleniu głównej misji firmy tj. łączeniu ludzi smakiem przy wspólnych posiłkach.
Nasza realizacja to tylko jeden z elementów nowego wizerunku tego producenta wędlin i mięsa wieprzowego. Projekt, który stworzyliśmy jest rozwinięciem stylu i koncepcji zaktualizowanej komunikacji marki.
Wraz z realizacją strony internetowej, przejęliśmy także Facebooka marki Skiba i mocno go podrasowaliśmy. Główny cel? Zwiększenie liczby followersów i zasięgów. Wyszło nam to całkiem nieźle, co skłoniło klienta do utworzenia i prowadzenia przez Powerup także profilu Skiby na Instagramie.