Helio

Przygotowaliśmy stronę pełną zdrowej energii dla lidera produkcji bakalii i mas do ciast.

Jak pokazaliśmy produkty i zbudowaliśmy świadomość konsumentów?

Strona konsumencka Helio została stworzona z myślą o konsumentach. Naszym zadaniem było zaprezentowanie szerokiej gamy produktów oferowanych przez markę. Uzyskaliśmy to dzięki przejrzystej segregacji bogatego portfolio bakalii. Helio w swojej ofercie posiada także submarki, dla których stworzyliśmy osobną komunikację. Każdy produkt zaprezentowaliśmy w obszerny sposób. Konsument może nie tylko poznać go poprzez skoncentrowany opis, ale przede wszystkim dowiedzieć się skąd pochodzi, jakie ma wartości odżywcze i jak pozytywnie wpływa na zdrowie. Zwiększyliśmy zaangażowanie internautów w głębszą penetrację strony i zaproponowaliśmy kreatywne wykorzystanie produktów poprzez przepisy z ich wykorzystaniem.

Jak pokazaliśmy tożsamość marki Helio?

Klient to spółka notowana na giełdzie. Dlatego musieliśmy w przemyślany sposób zbudować model funkcjonalny strony, aby komunikacja dla konsumenta była odmienna od tej biznesowej, ale jednak posiadająca wspólny mianownik. W nowej wizji strony postawiliśmy na jasny podział na witrynę dla konsumentów, którą uruchomiliśmy pod głównym adresem helio.pl. Całą witrynę prezentującą spółkę uruchomiliśmy nie jako subdomenę, ale osobną część w ramach głównej witryny. Dzięki temu zachowaliśmy wiele lat pracy nad pozycjonowaniem. Zbudowaliśmy komunikację w oparciu o DNA marki – szczególnie ważne było podkreślenie działań producenta w obszarze CSR i zwrócenie uwagi na ochronę środowiska i odpowiedzialne pochodzenie produktów. Helio praktycznie całkowicie wyeliminował olej palmowy z wielu swoich produktów. Jest propagatorem akcji 'Nie jem oleju palmowego. Chronię orangutany’. Dba także o to, by nie używać zbędnych konserwantów i sztucznych dodatków. Bakalie Helio powstają w fabryce, która stawia na nowoczesne i odnawialne źródła energii.