Jeśli lubisz hummus i niezależnie od tego, czy kupujesz go pod marką Perla Pełna Dobra czy pod markami własnymi sieci handlowych, prawdopodobnie kupujesz go od naszego klienta. To właśnie dla lidera tego segmentu pracujemy kolejny raz przy tworzeniu ich nowej strony internetowej.
Podstawą przystąpienia do tej realizacji była potrzeba odświeżenia layoutu strony firmowej w związku z przeprowadzonym przez klienta rebrandingiem. Nasze prace obejmowały unikalny projekt graficzny oraz wdrożenie programistyczne w dwóch językach – polskim oraz angielskim.
Stworzyliśmy projekt, który nie tylko pozwala na uzyskanie wysokiego poziomu UX, ale także idealnie wpisuje się w nową koncepcję komunikacji Perla Pełna Dobra.
W przypadku Perla Pełna Dobra, mówienie o ekologii i zrównoważonym rozwoju nie kończy się tylko na pustych frazesach. Ta marka faktycznie działa w tym duchu, między innymi sukcesywnie zastępując swoje opakowania ekologicznymi. Ich produkty zawierają naturalne składniki, dlatego stanowią wyśmienitą podstawę jadłospisu osób, które dbają o zdrowie.