Szczególnie cieszy nas fakt, że dr Gerard obdarzył nas zaufaniem i powierzył nam realizację swojej strony internetowej. Zostaliśmy wybrani jako agencja polecona przez innego naszego klienta, dla którego od lat odpowiadamy z całą komunikację w internecie i poza nim.
Podstawą w realizacji tego wdrożenia był biznesowy charakter, jaki chciał osiągnąć klient. Dr Gerard to marka o międzynarodowym zasięgu, co miała podkreślać strona internetowa. Opracowując architekturę informacji, pamiętaliśmy o prezentacji wartości marki, jej historii oraz strefie dla kontrahentów i przyszłych pracowników.
Dr Gerard posiada w swojej ofercie kilkanaście grup produktowych. Przygotowaliśmy rozwiązanie, które pozwala w prosty i oryginalny sposób filtrować produkty oraz wyświetlać najważniejsze informacje o każdym z nich.
Rozdzieliśmy obszar skierowany dla konsumentów od tego, przeznaczonego dla partnerów biznesowych. W sekcji dla kontrahentów, znajdują się informacje logistyczne, a także materiały do pobrania i możliwość zapisania się do newslettera firmowego.