Mieliśmy okazję przygotować kolejną już stronę internetową poświęconą prezentacji produktów Krakus. Nowa witryna produktowa odzwierciedla wartości marki. Cechuje ją prostota i nowoczesny charakter. Dominująca czystość i prezentacja packshotów przełamana została kamiennym tłem oraz dodatkami.
Naszym zadaniem było rozwinięcie tożsamości marki i jej dotychczasowej komunikacji. Dlatego wykorzystaliśmy czyste, jasne formy, a kolorystyka w projekcie dopasowana została do key visuala marki. Stworzona przez nas witryna Krakusa w czytelny sposób prezentuje ofertę poszczególnych grup produktowych oraz informacje na temat każdej z nich.
Strona prezentuje produkty Krakus – kabanosy, kiełbasy oraz wędliny w wielu wariantach. Nasz projekt dotyczył strony produktowej, dlatego packshoty stanowią wyróżniający się element. Został on płynnie wkomponowany w dodatki takie jak kamienne tło oraz warzywa i zioła.